Hoe mogen we je helpen?

De eerste stappen

Vergroten bereikbaarheid website
De website van uw collega Team Concepts is op dit moment alleen bereikbaar via
www.teamconcepts.nl Om de website ook bereikbaar te hebben voor consumenten die fouten maken tijdens het intypen van de domeinnaam is onderzocht of ook de domeinnamen www.team-concepts.nl ,  www.teamconcept.nl en www.team-concept.nl kunnen worden vastgelegd en toegevoegd.

Favorieten
Het bleek, dat de url, die toegang geeft tot Admin (
www.teamconcepts.nl/atp-admin) niet bij iedereen bekend was. Op grond daarvan is die url op alle werkstations nu toegevoegd aan de favorieten. 

Gebruik extranetten
Ook bij Teamconcepts wordt veelvuldig gebruik gemaakt van extranetten. Met name van geldverstrekkers. Sommige daarvan zijn toegankelijk via een digitaal paspoort, andere via wachtwoorden. De 'lijstjes' met wachtwoorden circuleren door het kantoor en zijn daardoor niet altijd voorhanden. Bovendien is inloggen op een extranet vanuit huis niet mogelijk, aangezien het digitale paspoort doorgaans verbonden is aan één bepaalde PC en het 'lijstje' uiteraard alleen op kantoor aanwezig is. 
Op grond daarvan is besloten gebruik te gaan maken van de database die daarvoor binnen Admin beschikbaar is.
Bij 'instellingen / extranetten' zijn nu de namen van de extranetten ingevoerd, plus de daarbij behorende url, de gebruikersnaam en het wachtwoord. (de overige onderdelen zijn niet meer nodig en worden binnenkort door DossierNet verwijderd).
Wanneer nu op Admin wordt ingelogd (thuis of op kantoor) zijn alle extranetten rechtstreeks bereikbaar via de 5e link linksboven in Admin. 

Ontvangen berichten structureren
Berichten die binnen waren gekomen, waren niet verplaatst naar de prullenbak. Daardoor was bij de direktieleden niet direct duidelijk welk bericht wel en welk bericht niet was behandeld. Wat verwarring in de hand werkt. Op grond daarvan werden alle aanwezige berichten nu direct verplaatst naar de prullenbak, zodat met een schone lei kan worden begonnen.
Voor de drie directieleden zijn nu afzonderlijke wachtwoorden aangemaakt (instellingen / wachtwoordbeheer), zodat geregistreerd kan worden welke ingelogde persoon ontvangen berichten behandeld heeft. (Die naam wordt nu automatisch toegevoegd aan het bericht, dat naar de prullenbak is verplaatst.

Gebruik digitale formulieren
De directieleden gaven tot op heden er steeds de voorkeur aan consumenten te helpen met het invullen van papieren formulieren. Vaak zelfs op afspraak. Hoewel erg klantvriendelijk is deze werkwijze ook erg tijdrovend. Daarbij was niet duidelijk wat de voorkeur was van de consument.
Afgesproken is nu om bij ieder benodigd formulier de klant de keuze te laten:
- afspraak maken om samen papieren formulier in te vullen
- papieren formulier toesturen via de post
- digitaal formulier invullen via de website (button 'formulieren')
- digitaal formulier, ingevuld en wel, ter ondertekening mailen naar de klant 
Dat laatste is mogelijk in Admin via de link 'formulieren'. Voor het verzenden daarvan is nu een standaard verzendtekst ingevoerd bij 'instellingen / overig'
Meer gebruik van de digitale formulieren draagt meetbaar bij aan de kostenbesparing.

Nieuws
Gebleken is dat op de website de koppen van het nieuws in een te vage kleur worden gepresenteerd. DossierNet zal die kleur aanpassen naar het blauw van de website.

Scoren bij zoekmachines
Om de positie binnen de zoekmachines te verhogen is het onder meer nodig om regelmatig wijzigingen aan te brengen in de website. Het zijn met name de gewijzigde schermen die de aandacht van zoekmachines trekken. Op grond daarvan zal Team Concepts regelmatig ook zelf nieuwsberichten toevoegen. Daarnaast verdient het aanbeveling af en toe ook andere schermen iets te wijzigen. Bijvoorbeeld de homepagina.

Hoger scoren op hypotheekterrein
Team Concepts is met name actief als hypotheekadviseur. Van de gevoerde gesprekken wordt gemiddeld 50% direct omgezet in een offerteaanvraag. Voor de overige 50% geldt dat niet.
Om toch met die resterende 50% in contact te kunnen blijven is besloten in Admin bij 'e-marketing' een afzonderlijke mailgroep aan te maken met de naam 'hypotheekinformatie'. Het maakt het mogelijk deze 'prospects' wekelijks de laatste rentestanden (en andere relevante informatie) door te geven. Daarmee kan nu tevens gemeten worden of het aantal offerteaanvragen gaat stijgen. 

Verzamelen e-mailadressen
De directie van Team Concepts had in overweging om alle relaties na te bellen om zo aan de nodige emailadressen te komen. Er is nu echter gekozen voor een 'prijzencampagne' via de website. Op een drietal schermen van de website zal een getal worden 'verstopt'. Dat kan door in Admin bij die schermen te kiezen voor het wijzigen van dat scherm in 'eigen content invoeren'.
Relaties worden straks via de post uitgenodigd die drie codes op te zoeken, op te tellen en de optelsom via de button 'contact' door te geven. Uit de goede inzenders worden de prijswinnaars gekozen.
De nog te nemen stappen zijn:
1. Drie schermen selecteren
2. Codes toevoegen en opslaan
3. Prijzen uitzoeken
4. Brieftekst opstellen en brieven verzenden.
Ook de respons hiervan zal eenvoudig meetbaar zijn.

Volgende afspraak 15 december.

 


Bovenstaand nieuwsbericht is gepubliceerd op 25-11-2009. Dit bericht is met veel zorg en aandacht samengesteld. Desondanks kunnen wij niet volledig instaan voor de correctheid, volledigheid of actualiteit van de informatie.
Maak een afspraak met ons om de meest recente informatie te ontvangen.


Maak een complete hypotheekbegroting
meer informatie
Wat gaat de hypotheekrente doen? Stijgen of dalen?
meer informatie
Hypotheek oversluiten. Wat levert dat op?
meer informatie